"Bling Ring" - nowy film Sofii Coppoli

Wczoraj przeglądając Vogue'a trafiłam na artykuł dotyczący nowego filmu mojej ulubionej reżyserki, Sofii Coppoli.
W poście sprzed ponad roku opisałam wcześniejsze cztery filmy tej reżyserki: Przekleństwa niewinności, Między słowami, Maria Antonina i Somewhere. Między miejscami. Wg mnie Sofia Coppola jest prawdziwym mistrzem w budowaniu pięknych obrazów i sprawnych filmowych opowieści. Jej filmy mają ten genialny klimat, który z jednej strony wciąga swoja tajemniczością, z drugiej zachwyca i zaskakuje. Dlatego też bardzo się ucieszyłam, że do kin wchodzi kolejny film przez nią reżyserowany.
Niedawno na ekranach multipleksów wyświetlany był kontrowersyjny film Spring Breakers. Jeszcze go nie widziałam, ale z tego, co się zdążyłam zorientować dotyczy on młodego pokolenia nastolatków, którzy nie myślą o przyszłości, za to lubią korzystać z możliwości tego świata. Po krótkim przeglądzie recenzji na temat filmu Bling Ring kojarzę, że w tym filmie również poruszana jest ta tematyka. Z kilkoma różnicami. Po pierwsze fabuła opiera się na faktach. Po drugie degeneracja nastolatków nie opiera się na różnego rodzaju grzesznych rozrywkach, tylko na chorej fascynacji luksusowym życiem celebrytów (btw bardzo ciekawy temat współczesnych czasów). Po trzecie zamiast gwiazd z Disney Chanel, tj.  Selena Gomez czy Vanessa Hudgens, w obsadzie Bling Ring znajdują się nazwiska tj. Emma Watson czy Katie Chang, które pomimo młodego wieku zdążyły już dowieść swojej dojrzałości filmowej. A po czwarte za temat wzięła się Sofia Coppola, której warsztat reżyserski jest po prostu rewelacyjny. Spodziewać się można z pewnością pięknych ujęć, rewelacyjnych zdjęć, delikatnego klimatu i zaskakujących zwrotów akcji.

Już teraz bardzo czekam na ten film...! To już kolejny w kolejce do obejrzenia po powrocie z Paryża (mam nadzieję, że będzie jeszcze w kinach...).
Poniżej trailer:

Brak komentarzy: