Paris - Vogue

Francja posiada oczywiście swoje wydanie najlepszego na świecie magazynu dotyczącego high fashion - Vogue. To właśnie Vogue jest moją jedyną pamiątką, jaką już tradycyjnie od 5 lat "zabieram" ze sobą z każdego państwa, które odwiedzam. Dlatego oczywiście nie było możliwości, żebym nie przywiozła go ze sobą i teraz.

W numerze sporo jest zdjęć polskich modelek: Anja Rubik (główna sesja), Magdalena Frąckowiak, Monika JAC Jagaciak.

Wydanie jest zdecydowanie bardzo wakacyjne. Wiele w nim kolorów związanych z safari, a także strojów kąpielowych, morza... nagości. Tak, w sumie to byłam odrobinę zszokowana ilością nagości w tym numerze. To jednak nie zmniejszyło przyjemności lektury na świeżym powietrzu późnym wieczorem (w Paryżu o 22 na dworze jest jeszcze jasno).
A to ja w swoich nowych butkach w drodze do pracy. Jak się wczoraj okazało to męskie buty! Jednak wcale mi to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie. Czuję się w nich jeszcze bardziej ... dostojnie :) A do tego okazało się, że buty są nie byle jakiej marki, tylko ... Paula Smitha - projektanta znanego z elegancji i szyku oraz dbałością o jakość i każdy szczegół :) Poniżej zdjęcie butiku Paula Smitha niedaleko pl. de Concorde. Okazuje się, że ceny butów zaczynają się tam 450 Euro... :D chyba nie przepłaciłam!


Na dzisiaj jak zwykle trochę przyjemnej muzyki:
 

Brak komentarzy: