30 before 30

Normalnie jestem przeciwniczką takich list. Jednak spacerując późnym wieczorem po Paryżu zrozumiałam, że obecnie wiele się dzieje u mnie w życiu, a że mam skłonność do organizowania i weryfikowania  wszystkiego, to może przydałaby się jakaś lista, dzięki której mogłabym skontrolować jak wiele na to, co chciałam, udało mi się zrealizować. Nie będzie to lista typu najbardziej szalone rzeczy do zrobienia w życiu, bo taka po prostu nie jestem. Chcę też przekonać się o tym, czego tak naprawdę pragnę od życia w najbliższych latach. Zatem czas zacząć!


Lista 30 spraw, które chciałabym przeżyć przed 30 rokiem życia:
  1. Biegać codziennie ze swoim dużym psem.
  2. Jeździć rowerem po Berlinie.
  3. Kupić sobie buty, torebkę albo sukienkę z któregoś z ulubionych luksusowych domów mody (Chanel, Jill Sander, Alexander Wang, Christian Dior, Louis Vuitton, Chloé, Yves Saint Laurent...).
  4. Mieć własny szezlong i biblioteczkę.
  5. Nauczyć się francuskiego, hiszpańskiego i niemieckiego przynajmniej do poziomu B2.
  6. Nauczyć się gotować/piec moje ulubione skomplikowane dania (zupa soczewicowa, pad thai, krewetki w curry, pierogi)  i słodkości (tarta cytrynowa, karmelowy sernik, tort bezowy, makaroniki, trufle) oraz dekorować ciasta i ciasteczka.
  7. Nauczyć się grać któryś z moich ulubionych utworów Chopina.
  8. Nauczyć się robić infografiki i korzystać z różnych graficznych programów komputerowych.
  9. Nauczyć się robić własny chleb i konfitury.
  10. Odwiedzić jakiś kraj w Azji, obcować z egzotycznymi zwierzętami.
  11. Odwiedzić Nowy Jork.
  12. Pobiec w maratonie.
  13. Powiększyć rodzinę i za każdym razem organizować idealne baby shower ;)
  14. Pracować na wymarzonym stanowisku.
  15. Przeczytać całą Biblię od początku do końca.
  16. Przeczytać przynajmniej połowę pozycji z BBC's 100 books to read before you die list.
  17. Przez jakiś czas mieszkać w Paryżu.
  18. Słuchać koncertu we wiedeńskiej filharmonii.
  19. Uczestniczyć w koncercie Florence and The Machine.
  20. Uczestniczyć w przynajmniej jednym do roku festiwalu filmowym.
  21. Uczestniczyć w rejsie na morzu (najlepiej chorwackim!).
  22. Wyhodować własną wielką roślinę.
  23. Wykąpać się w morzu o wschodzie słońca.
  24. Wypić z mężem szampana w trakcie pikniku na trawie.
  25. Zabawić się w chowanego i w ganianego oraz odwiedzić jakiś świetny park rozrywki i aquapark.
  26. Założyć prawdziwy album ze zdjęciami dla mojej rodziny.
  27. Zjeść najpyszniejsze gofry z bitą śmietaną i świeżymi owocami u p. Irenki w Lublinie.
  28. Zjeść prawdziwą włoską pizzę w restauracji La Gatta Mangiona w Rzymie.
  29. Zorganizować idealne garden party.
  30. Zrobić własne wino domowej roboty.



Poniżej kilka przykładowych list znalezionych w sieci:

Na koniec jakaś piosenka, która dzisiaj wpadła mi w ucho:


Brak komentarzy: