Isabel Marant dla H&M - zdjęcia kolekcji i ... ceny

Nareszcie pojawiły się zdjęcia nowej kolekcji wielkiego projektanta dla H&M - Isabel Marant, o której pisałam już jakiś czas temu tutaj. Na zdjęciach pozują ikony świetnie wpisujące się w paryski styl projektantki, tj. Małgorzata Bela, Alek Wek, Lou Doillon.
Kolekcja jest taka, jakiej się spodziewałam - nonszalancka, prosta, casualowa i delikatna. Pojawiają się delikatne etniczne zdobienia, hafty, a wszystko utrzymane jest w kolorach czerni, bieli, szarości z dodatkami czerwieni i królewskiego błękitu.

Większość ubrań bardzo przypadła mi do gustu. Najbardziej podobają mi się żakardowa kurtka, szary płaszcz oversize (który ma na sobie Małgosia Bela), duży sweter w etniczne wzory (który ma na sobie Alek Wek), grafitowe spodnie dresowe, bluzka biała w delikatne wzory i hafty, delikatny a zarazem zamaszysty płaszcz z kołnierzem przewiązywany wstążką. W ogóle nie przypadły mi do gustu białe spodnie z wiązaniami po bokach i botki z frędzlami.
Z tych 4 rzeczy byłby świetny zestaw - casual przełamany prostą elegancją w bardzo ładnym, klasycznym wydaniu. Jednak... na pewno nie będzie mnie stać na skompletowanie tego zestawu, łącznie wynosiłby aż płaszczo-marynarka 499 zł + bluzka 299 zł + spodnie 179 zł + kurtka 499 zł = prawie 1500 zł! To niby nie dużo jak na zakupy u Isabel Marant, ale mimo wszystko na H&M (i jego jakość) trochę za dużo. Inne ceny też powiedziałabym, że są delikatnie rzecz biorąc wygórowane, np. marynarka za 1299 zł. No dobrze, może jest to trochę bardziej uniwersalna kolekcja niż np. od Versace, ale z pewnością jakością nie wytrzyma wielu lat. Dlatego zakupy te ograniczę do jednego wybranego elementu w celu sprawienia sobie przyjemności i zapakowania pierwszej części garderoby od Isabel Marant do mojej szafy.

Prawdopodobnie zdecyduję się na którąś z tych trzech pozycji: t-shirt w delikatne etniczne wzory za 129,90 zł lub bordową etniczną bluzę za 179, 90 zł. Jeżeli uda mi się uzbierać tyle pieniędzy i zdążyć z kupnem, a także jeżeli okaże się być dobrej jakości i dłuższa niż do połowy uda, zdecyduję się na zakup czarnej koronkowo-haftowanej sukienki z kangurką za ok. 379 zł.

Brak komentarzy: