Inspiracje jesienne

Sporo pisałam już o trendach na jesień/zimę 2013/2014, a także o przeróżnych inspiracjach modowych z wybiegów na ten okres. Jednak oprócz tych wszystkich inspiracji serwowanych przez wielkie domy mody i projektantów z najwyższej półki pozostają jeszcze moje skromne przeczucia, elementy, które najbardziej mi się podobają. Niektóre podpatrzone na ulicy, inne na blogach, inne pochodzące ze stałego kanonu ulubionych, jeszcze inne powstałe w wyniku remanentu we własnej szafie (tak, boli mnie kręgosłup po dzisiejszych 3 godzinach układania tych wszystkich ubrań, ale wyniki tej okrutnej pracy są bardzo zadowalające i wynagradzające wysiłek - wiele ubrań się odnalazło, do wielu nareszcie mam dostęp, a ładnie ułożone ubrania zachęcają do mieszania, noszenia itp.). Trzy główne to:
- baby blue (zarówno w skromnym wydaniu na akcesoriach, jak i odważnym whole look'u)
- boho (dodatki, fryzury, skromne sukienki, kwiaty, plecionki...)
- casual elegance w wydaniu klasycznym

Poniżej kilkanaście inspiracji.

Brak komentarzy: