Najlepsze kolekcje wiosna/lato 2013

Jakiś czas temu zapowiadałam, że dokonam wyboru najlepszych trzech kolekcji na wiosnę/lato 2013. Właściwie nie mam z tym zupełnie problemu, bo jest kilka tak pięknych kolekcji, które absolutnie od razu przypadły mi do gustu. Także zaczynam.

1. Dolce & Gabanna

Ich wiosenno-letnie kolekcje już od kilku sezonów mnie zachwycają. Celowo nawiązują do sycylijskich wybrzeży, słońca, ulotnych uśmiechów i rodzinnych wartości. Wzory, dekoracje, malownicze kolory, wielkie dodatki, ładne opaski, buty na płaskiej podeszwie, ale nadal kobiece, barwne koturny, zupełnie czarne, ale bardzo letnie sukienki. Można by długo jeszcze wymieniać. To wszystko po prostu urzekło mnie totalnie.



2. Saint Laurent

Kolekcja bardzo elegancka, szykowna. Ale zarazem bardzo miejska i bez przepychu. Najbardziej podobają mi się wielkie kapelusze, garniturowe spodnie, damskie muszki z delikatnego materiału, lejące sukienki, złote żakiety.

3. Marc Jacobs

Czyli paski na wszystkie sposoby. Paski to dla mnie nieodłączny element każdego lata. A z wybiegów Marca Jacobsa na ten sezon jest czym się inspirować. Ale nie tylko paski. Pojawiają się też innego rodzaju różniaste wzory i nadruki, m.in. myszka miki :)
Z jego wszystkich kolekcji najbardziej podobają mi się paski, turbany i pstrokatość kolorowych kreacji.

Ponieważ po zimie każdy ma przesuszoną skórę, a na przesuszoną skórę oprócz kremów nawilżających i picia przynajmniej 8 szklanek wody dziennie najlepiej działają kwasy omega 3 zamieszczam przepis na wyśmienitą sałatkę z tuńczykiem.

Sałatka z tuńczykiem, ananasem i kaparami:

Składniki:

-puszka tuńczyka w sosie własnym
-mały słoik kaparów
-puszka ananasów
-puszka kukurydzy
-200 g sera żółtego startego na tarce
-makaron pełnoziarnisty (najlepiej penne, świderki albo wstążki)
-3 łyżki majonezu
-świeży koperek
-pieprz

Sposób przyrządzenia:

Ananasy pokroić w kostkę, makaron ugotować i wystudzić. Wszystko dokładnie zmieszać i zostawić w lodówce do "przegryzienia".

Sałatka jest idealnym połączeniem różnych smaków i jest baaardzo pożywna. Smacznego!


Na koniec utwór Jozefa Van Wissema i Jima Jarmuscha. Bardzo melancholijny, ale naprawdę dźwiękowo ciekawy.


Brak komentarzy: